Followers

Nak balik skolah dah... huhu ;'(

hye,, ape khabar semuanya ??
okay,,, sad and happy news....
tomorrow i'll be back to hostel... huhu
bnyk  sekolah yg berasrama balik 1/1/13...
sedeyh larhh kene blk awal !!!...
tapi xpe...!! blaja jer !!! 
now !! i'll be going to eat with family at damansara...
*tp xtau lagi kat mne... ntah pape kan ??
semalam pi mkn steamboat... 
wahhhh !!! macam diraikanlah pulak !!! 
esok dah lah kene pi pagi lagi kol 9... huhu...
nk suruh abah ngan mama tunggulah !!
nk release kan rindu... hehe ^_^
okay bye... nnt aku update gambar makan satgi...
smalam nyer xleh lah... bub x tgkp gmbr lgsg...
bkn meraikan aku pon... meraikan kawan ayah aku yg pencen ...
so,, aku malas nk tgkp gmbr... so later,,, aku tgkp gmbr kay ???
bye...
assalamualaikum...
sekian,,,

No comments:

Post a Comment