Followers

AKu nAEk pAngkAt

okey,, hye sume ~ ~rasenyer sgt lawak klo ak ckp aku naek pangkat... hahahhahahahha tapi..
aku tukarkan itu kepada ayat = AKU DAH DAPAT TITLE ~!
hahahah rsenyer sangat lawak...

So,,,
korang nk tau ak dpt title per??  ak dah dapat title maksu .. yer~ memang ak rse sume x suke dpt pangkat 'mak-mak' ni kan?? bubb rse korang dah tue?? hahahah.. ye mmg btol.. tapi bagi ak TAK ! bub dahlah ak kan anak bongsu,, xde adek,, so ak rse happy bile dah ade budax kecik dalam family nih!!

Pada ary ahad bersamaan 4/11 kol 1.70 pagi,, Muhammad Al-Anas b. Mohd Aswad selamat lahir ke dunia... tau x?? sepatutnyer due kakak ipaq aku 26/10 jauh x beza dia?? 9 ary koet... tapi ALHAMDULILLAH,, ibu dan anak telah pun selamat... Betapa happy nyer ak bile ak tau kakak ipaq ak bersalin... YA ALLAH...

nk tengok anak buah ak x???

jap erk...
MUHAMMAD AL-ANAS BIN MOHD ASWAD

comel x?? tym ni dy baru sehari x ?? hehe ^_^
jap eaa !!


comey x ???
hehe.. yeay !! minggu depan family depa mai.. leh main ngan budak kecik kuat kentut & kerut..
haha !!


 itu je story ak about this~
*sorry klo terkasar bahasa erk...*

papai.,,
wasallam,,

sekian,,



No comments:

Post a Comment